Aktualności

WÓJT GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY w Urzędzie Gminy Stargard Szczeciński

Print Drukuj

Wójt Gminy Stargard Szczeciński ogłasza nabór na wolne stanowisko strażnika gminnego w pełnym wymiarze etatu. Kandydat powinien być obywatelem polskim, mieć ukończone 21 lat oraz pełną zdolność do czynności prawnych. Wymagana jest nienaganna opinia, brak skazania za przestępstwa umyślne oraz wykształcenie minimum średnie.

Konieczne jest także ukończenie podstawowego szkolenia dla strażników gminnych, posiadanie dokumentu o uregulowanym stosunku do służby wojskowej i prawo jazdy kategorii B. Zakres obowiązków obejmuje zadania związane z ustawą o strażach gminnych. Aplikacje muszą zawierać szereg dokumentów, w tym kopie dowodu osobistego, świadectw pracy oraz CV z klauzulą o ochronie danych osobowych. Oferty przyjmowane są osobiście lub pocztą do 19 lipca 2013 roku.

Dokumenty powinny być złożone w odpowiednio oznaczonej kopercie. Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie.

Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone. Wójt Gminy Stargard Szczeciński, Kazimierz Szarżanowicz, zachęca do aplikowania.

 

WÓJT GMINY STARGARD SZCZECIŃSKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

w Urzędzie Gminy Stargard Szczeciński
Rynek Staromiejski 5
73-110 Stargard Szczeciński

 

Wolne stanowisko urzędnicze: strażnik gminny
Liczba i wymiar etatu - 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy.

 

Wymagania niezbędne (obowiązkowe):

  • obywatelstwo polskie,
  • ukończone 21 lat,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nienaganna opinia,
  • wykształcenie co najmniej średnie,
  • ukończone szkolenie podstawowe dla strażników gminnych,
  • sprawność fizyczna i psychiczna,
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  • prawo jazdy kat. B
 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • zadania wynikające z ustawy o strażach gminnych
 

Wymagane dokumenty:

  • kopię dowodu osobistego,
  • kopię dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacji dodatkowych (szkolenia/kursy),
  • kopie świadectw pracy,
  • kserokopia prawa jazdy,
  • oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego na stronie internetowej bip.gmina.stargard.pl w zakładce PRACA -Urząd Gminy, oraz w Wydziale Organizacyjnym, Spraw Społecznych i Obywatelskich pok. 212),
  • CV z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.
  • list motywacyjny (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej)
  • oświadczenie kandydata o niekaralności, (przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
 

Oferty należy składać osobiście lub przesłać pocztą w terminie do dnia 19.07.2013 roku (uwaga; w przypadku przesłania pocztą liczy się data stempla pocztowego)
na adres:

Urząd Gminy Stargard Szczeciński
Rynek Staromiejski 5
73-110 Stargard Szczeciński

 

Dokumenty aplikacyjne powinny być złożone w kopercie opatrzonej napisem:

 

" Nabór na wolne stanowisko strażnika gminnego"

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91/561 34 25, 91/ 561 34 55

 

Uwaga;

  1. Oferty które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane
  2. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.
 


Wójt Gminy Stargard Szczeciński
 Kazimierz Szarżanowicz

Informacje o publikacji dokumentu