NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie

Pomoc dla Ukrainy - banner PUP_WUP

Rynek pracy - pomoc dla Ukrainy

Kurs języka polskiego / Курс польської мови

Kurs języka polskiego / Курс польської мови

Departament Rynku Pracy MRiPS uprzejmie informuje, że w serwisie
#PomagamUkrainie zamieszczony został link do darmowego kursu języka
polskiego po ukraińsku dostępnego w aplikacji mobilnej i poprzez
przeglądarkę.
Adres strony:

Вкладені застосунки

AWARIA

KOMUNIKAT


ORGANIZACJA PRACY W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY
 
1) REJESTRACJA
 
Osobista - po pobraniu numerka z biletomatu w siedzibie PUP Stargard.
 
Kolejka internetowa-po umówieniu wizyty na stronie stargard.praca.gov.plKolejka internetowa"
 
Prerejestracja - złożenie wniosku przez konto www.praca.gov.pl, po złożeniu wniosku osoba uzyskuje informację zwrotną z datą i godziną osobistego stawienia się w tut. urzędzie w celu dokonania rejestracji.
 
Pełna rejestracja elektroniczna - złożenie wniosku przez konto www.praca.gov.pl z wykorzystaniem podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego, w tej sytuacji nie jest wymagana wizyta osoby w urzędzie.

W przypadku pytań dotyczących rejestracji tel. 91 834 53 11, 91 834 53 18

2) POŚREDNICTWO PRACY - OSOBIŚCIE

     - potwierdzenia gotowości w terminach wyznaczonych wizyt – osobiście
     - obsługa pracodawców dot. zatrudnienia cudzoziemców – osobiście / tel. 91 834 53 40 lub 29
     - obsługa pracodawców - osobiście / tel. 91 834 53 12 lub 47

3) INSTRUMENTY RYNKU PRACY – obsługa osobista:
  • po pobraniu numerka z biletomatu w siedzibie PUP stargard
  • po umówieniu wizyty na stronie stargard.praca.gov.plKolejka internetowa"
Przyporządkowanie kolejek do poszczególnych instrumentów:
  • Staże - organizacja staży;
  • Refundacje i KFS - refundacja kosztów wyposażenia stanowiska pracy, refundacja wynagrodzeń w formie prac interwencyjnych oraz szkolenia pracowników z KFS; 
  • Dotacje na rozpoczęcie działalności - dofinansowanie na rozpoczęcie działalności gospodarczej; 
  • Roboty publiczne i PSU - organizacja robót publicznych oraz prac społecznie użytecznych.
4) SZKOLENIA –PO UMÓWIENIU wizyty, pod numerem telefonu 91 834 53 36, 46

Dodatkowo, dokumenty można składać:
  1. elektronicznie, przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, przez Wortal Publicznych Służb Zatrudnienia, w serwisie www.praca.gov.pl,
  2. elektronicznie przy wykorzystaniu platformy ePUAP /pupstargard/SkrytkaESP,
  3. elektronicznie, przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego na adres urzad@pupstargard.pl,
  4. przesyłając tradycyjną pocztą na adres Powiatowy Urząd Pracy, ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard.

Aktualności

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

PREZYDENT MIASTA STARGARD OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIEJSKIM W STARGARDZIE UL. CZARNIECKIEGO 17; 73-110 STARGARD.

Wolne stanowisko urzędnicze:

stanowisko ds. instalacji elektrycznych i oświetlenia w Wydziale Inżynierii Urzędu Miejskiego w Stargardzie.

Szczegóły dotyczące naboru znajdziecie Państwo w załączniku:

Załączniki

PREZYDENT MIASTA STARGARDU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO ds. instalacji elektrycznych i oświetlenia w Wydziale Inżynierii Urzędu Miejskiego w Stargardzie
PREZYDENT MIASTA STARGARDU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO ds. instalacji elektrycznych i oświetlenia w Wydziale Inżynierii Urzędu Miejskiego w Stargardzie.pdf 61 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Опубліковувач


Опубліковувач

Опубліковувач


Rynek pracy

Statystyki i analizy

5,1%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec grudnia 2024 r.

wykres statystyki

Stawki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 48.969,72 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej

Akty prawne

Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Urząd

Informacje dla niepełnosprawnych

Język migowy

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz