od poniedziałku 25 maja 2020 r. na parterze budynku uruchomiony zostanie Punkt Obsługi.
W punkcie dyżurować będzie 1 osoba z działu Pośrednictwa Pracy, 1 osoba z działu Instrumentów Rynku Pracy oraz zostanie utworzone 1 stanowisko ds. Rejestracji.
Pozostali pracownicy będą schodzili do Państwa w miarę potrzeb.
Obsługa Klienta odbywać się będzie w niezmienionych godzinach między 8.00 a 14.00
Realizując zapisy Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z 16 maja 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 878), informujemy, iż w pomieszczeniu przebywać może 1 interesant na 1 stanowisko obsługi.
W związku z powyższym, prosimy o wchodzenie pojedynczo, do konkretnego stanowiska.
Równocześnie, informujemy, iż wszystkie dotychczasowe formy zdalnej obsługi są nadal preferowane.
Terminy potwierdzenia gotowości w dziale Pośrednictwa, nadal potwierdzamy telefonicznie.
Osoby, które mają wyznaczony termin wizyty w urzędzie
proszone są o kontakt z doradcą klienta.
Numery telefonów do działu Pośrednictwa Pracy:
91 834 53 64, 91 834 53 68, 91 834 53 69
Rejestracja nadal odbywać się będzie za pomocą platformy praca.gov.pl
- Pełna rejestracja elektroniczna – wniesienie wniosku przez konto www.praca.gov.pl z wykorzystaniem podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego, w tej sytuacji nie jest wymagana wizyta osoby w urzędzie.
- Prerejestracja – wniesienie wniosku przez konto www.praca.gov.pl po czym osoba zostanie umówiona do urzędu w późniejszym terminie w celu złożenia stosownych podpisów i dostarczenia wymaganych załączników.
Wszelkiego rodzaju dokumenty i wnioski należy składać do wrzutni
znajdującej się przy Punkcie Obsługi