KOMUNIKAT
o rozliczeniu dotacji na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorców i małych przedsiębiorców (PSZ-DBDG) udzielonej na podstawie art. 15zze4 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie, informuje iż po upływie 3 miesięcy od dnia udzielenia dotacji, Urząd Pracy sprawdza spełnienie przez Beneficjenta warunku dotyczącego wykonywania działalności gospodarczej przez okres 3 miesięcy od dnia udzielenia wsparcia i niezwłocznie po stwierdzeniu spełnienia tego warunku, informuje Beneficjenta o rozliczeniu dotacji – w formie elektronicznej, jako zdarzenie przypisane do elektronicznego wniosku przesłanego przez portal praca.gov.pl.
Przedsiębiorca, który nie spełni warunków rozliczenia dotacji otrzyma urzędowe wezwanie do zwrotu dotacji.
W załączniku wzór informacji przekazanej za pośrednictwem portalu praca.gov.pl.